Mājas lapa | |||
Iepriekšējās nodaļās mēs parādījām, ka Dieva mērķis
ir atalgot sev uzticīgos ļaudis ar múžīgo dzīvību, kad atgriezīsies
Kristus. Šī múžīgā dzīve tiks pavadīta uz zemes.Dieva apsolījumos par
múžīgo dzīvību nekad nav teikts, ka ticīgie tiks nosútīti uz debesīm.
''Valstības evanģēlijs (labās ziņas)'' (Mat.ev.4:23) tika pavēstīts
Ābrahāmam kā Dieva apsolījums attiecībā uz múžīgo dzīvi uz zemes (Gal.3:8).
Dieva valstība bús tad, kad atgriezīsies Kristus un piepildīsies šie
apsolījumi. Kaut arī Dievs arī tagad ir visas savas radītās pasaules
valdnieks, Viņš piedāvā cilvēkam brīvību pasaules valdīšanā un personīgajā
dzīvē. Tāpēc pasaule tagad ir ''cilvēka valstība'' (Ap.d. 2:37.- 44.;
4:17.).
Kad Kristus atgriezīsies, piepildīsies vārdi: ''Pasaules valdība ir nākusi rokā músu Kungam un viņa svaidītajam, un Viņš bús valdnieks múžīgi múžam'' (Atkl.11:15). Tad Dieva griba bús pilnīgi un atklāti piepildīta uz zemes (Mat.ev.6:10). Šeit vārdi ''Dieva Valstība'' tiek nomainīti ar vārdiem ''Debesu Valstība'' (Mat.ev.13:11; Marka ev.4:11). Pievērsiet uzmanību, mēs nekur nelasām ''Valstība debesīs'', bet debesu Valstību Kristus nodibinās uz zemes, kad atgriezīsies. Kā eņģeļi pilnībā pakļaujas Dieva gribai debesīs (Ps.103:19.-21.) tā bús arī Dieva Valstībā, kad zemi apdzīvos tikai taisnie, kuri tad bús ''līdzīgi Eņģeļiem'' (Lúk.ev.20:36). Ticīgo pārbaudījumi šajā dzīvē beigsies ar ieiešanu
Dieva Valstībā, kad atgriezīsies Kristus (Mat.ev.25:34; Ap.d.14:22);
tāpēc mums ir pilnīgi nepieciešams pareizi visu izprast. Filipa sludināšana
par Kristu tiek nosaukta kā ''evanģēlija sludināšana par Dieva Valstību
un Jēzus Kristus Vārdu'' (Ap.d.8:5.,12.). Pāvila sludināšanā fragments
pēc fragmenta mums atgādina, ka Dieva Valstība bija viņa sludināšanas
pamattēma (Ap.d.19:8; 20: 25; 28: 23.,31.). Tāpēc vissvarīgākais jautājums
ir par músu mācības par Dieva Valstību pareizu izpratni, jo tā ir svarīga
Evanģēlija daļa. ''Caur daudz bēdām mums jāieiet Dieva Valstībā''(Ap.d.14:
22.). Tā ir gaisma músu dzīves tuneļa galā un tā pamudina mús uz upuriem,
kuri ievada músu Kristīgo dzīvi. Pašlaik pasauli apdzīvo dažādas tautas. Citas ir stipras, bet citas vājas. Tālāk Daniēls saka, ka mazs akmens, kas atlúzis no kalna, trāpīja statujai un sagrāva tās kājas, bet pats kļuva par lielu kalnu un piepildīja visu zemi. Šis akmens simbolizē Jēzu (Mat.ev.21:42.; Ap.d.4:11.;Ef.2:20.; 1.Pēt.2:4. -8.). ''Kalns'', kurš no akmeņa izplatīsies pa visu pasauli simbolizē Dieva Valstību. Tā tiks nodibināta pēc otrās Jēzus Kristus atnākšanas. Šī mācība pati par sevi kalpo par piemēru tam, ka Valstība bús uz zemes nevis debesīs. Jautājums par Valstības nodibināšanu, kad Jēzus atgriezīsies
ir apskatīts arī citās vietās Bībelē. Pāvils vēsta, ka Jēzus tiesās
dzīvos un mirušos ''Viņa parādīšanās un Viņa Valstībā'' (2.Tim.4:1).
Miha (4:1) arī piemin Daniēla teikto, ka Dieva valstība bús līdzīga
lielam kalnam. ''Bet visu dienu galā kalns, uz kura atrodas tā Kunga
nams, stāvēs jo stipri''. Tad tiek aprakstīta Valstība uz zemes (Miha
4:1.- 4.). Dievs Jēzum dos Dāvida troni Jeruzālemē. ''Un Viņš valdīs
pār Jēkaba namu múžīgi, un Viņa Valstībai nebús gala'' ( Lúk.ev.1:33).
Šeit rodas jautājums, kurā momentā Jēzus sāks valdīt Dāvida tronī un
kad sāksies Viņa Valstība. Tā bús tad, kad atgriezīsies Kristus. Vārdi
''Viņa valstībai nebús gala'' saskan ar |
|||